OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
Na temelju čl. 10. st. 4. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22) obavještavamo korisnike usluga odnosno potrošača da se pisani prigovor može podnijeti:
– osobno u poslovnim prostorijama Društva u uredovno radno vrijeme sa strankama na adresi:
Contrada d.o.o, Trg Slobode 2, 52215 Vodnjan – Dignano
– putem pošte
– putem e-pošte: reklamacije@contrada.hr
Na pisani prigovor korisnika usluge odnosno potrošača dužni smo odgovoriti u roku od 15 dana od zaprimanja istog i to pismenim putem, putem pošte ili elektroničke pošte.
Sukladno čl. 27. st. 4. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22) obavještavamo korisnike usluga odnosno potrošače da nakon primitka odgovora na pisani prigovor, odnosno po isteku roka za dostavu odgovora na pisani prigovor, mogu podnijeti reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača društva Contrada d.o.o.:
– osobno u poslovnim prostorijama Društva u uredovno radno vrijeme sa strankama na adresi:
Contrada d.o.o, Trg Slobode 2, 52215 Vodnjan – Dignano
– putem pošte
– putem e-pošte: reklamacije@contrada.hr
Povjerenstvo je dužno odgovoriti korisniku usluga na zaprimljenu reklamaciju putem pošte ili elektroničke pošte u roku od 30 dana od zaprimanja reklamacije.